Treceți la conținutul principal

Viorica Dăncilă, campanie de promovare în industria cosmetică

Premierul guvernului, dna Vasilica Viorica Dăncilă, se confruntă cu o campanie de promovare în industria cosmetică, care folosește imaginea ei pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid, sub sloganul "Beauty&Truth".



Imaginea Doamnei Premier a fost folosită aparent fără permisiunea ei de către o companie de cosmetice pentru a vinde creme anti-rid. Într-adevăr, în articolele de presă publicate pe internet, compania a asigurat că Viorica Dăncilă a participat la  campania de marketing și a fost implicată in folosirea unei creme anti-îmbătrânire.

In ofertele transmise  pe Internet a fost postat și un citat al dnei Dăncilă, care ar fi declarat că și soțiile altor oameni politici faimoși cum sunt Carla Bruni, soția fostului președinte francez Nicolas Sarkozy și Michelle Obama, soția fostului președinte al SUA, sunt cliente fidele ale acestor cosmetice. 

Dna Dăncilă a cerut avocaților ei să lanseze o investigație asupra cazului, după utilizarea neautorizată a fotografiei sale pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid.

Surse anonime indică pe soțul ei, dnul  Cristinel Dăncilă, un cunoscut om de afaceri, care ar fi avut unele discuții cu o firmă de marketing comercial de cosmetice numită "Beauty&Truth", dar nu se cunosc detalii.

Ambii soți au afirmat  că nu au nici un fel de legătură cu vânzarea unei creme de față pe care campania de publicitate o vede ca o "soluție împotriva ridurilor care ar putea schimba industria de îngrijire a pielii pentru totdeauna".



Loading...


Încercarea de a atrage femeile să cumpere un produs care ar putea să le transforme într-o vedetă de prim plan cum este Dna  Prim Ministru Dăncilă, a fost construită în două etape. Prima etapă a implicat răspândirea unor articole despre mărturii privind efectul revoluționar al serului "Beauty&Truth", în timp ce a doua etapă a plusat prin folosirea unei fotografii ale dnei Dăncilă, avand o expresie a feții proaspete și întinerite, ca o dovadă a eficacității produsului.

Postări populare de pe acest blog

Copii nou-născuți vor avea un microcip implantat sub brat

Stirea care anul trecut părea a fi o fantezie, marca PSD, devine de acum realitate. Cetățenii Romaniei vor avea montate, micro-cipuri subcutanat. Anunțul este unul oficial făcut chiar de premierul Viorica Vasilica Dancila

Femeie decedată de COVID-19, gasită în viață în haosul din spital

O femeie din Ecuador, care a fost declarată moartă de COVID-19, s-a trezit brusc din comă în spital, spre încântarea și ușurarea rudelor, care au identificat greșit corpul altcuiva drept al său și l-au incinerat.

Alba Maruri, în vârstă de 74 de ani, a fost internată în 4 martie în Guayaquil, orașul cel mai lovit de pandemie, cu febră și probleme cu respirația. Ea și-a pierdut cunoștința timp de trei săptămâni și a fost declarată moartă pe 27 martie, au spus rudele.

O săptămână mai târziu, familiei sale i s-a arătat un cadavru în morga spitalului, dar de teama contagiunii coronavirusului nu s-au apropiat de el. Corpul întins pe o parte, a fost văzut din lateral spate, nu cu fața.

Nepotul lui Maruri, Jaime Morla, a spus că a crezut că este mătușa sa și le-a spus oficialilor spitalului că ea este. „Mi-a fost teamă să-i văd fața”.

Loading...

„Am fost la un metru și jumătate distanță. Avea același păr, același ton de piele. Ba chiar a avut o rană la ceafă, cum a avut-o mătușa mea de curând…

4500 de euro/lună pentru a te însura cu o islandeză

In fiecare dimineață în față consulatului Islandei de la Bucuresti se fac cozi de bărbați dornici să afle  ce condiții de eligibilitate sunt, care este procedura de căsătorie, sperând să poată fii înscriși pe liste de căsătorie cu fete islandeze, primind ca recompensă 4500 euro lunar.

"Câștigați o viață nouă prin căsătoria cu o fată islandeză!” este sloganul guvernului condus de dna Katrin Jakobsdottir. Acesta este locul de muncă de aur pe care Islanda tocmai l-a creat pentru bărbați, spre a încuraja natalitatea. Statul este disperat să își pună fiicele în siguranță prin căsătorie, mergând până  a  le “cumpăra”  bărbați, pentru a se căsători cu ele.