Treceți la conținutul principal

Viorica Dăncilă, campanie de promovare în industria cosmetică

Premierul guvernului, dna Vasilica Viorica Dăncilă, se confruntă cu o campanie de promovare în industria cosmetică, care folosește imaginea ei pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid, sub sloganul "Beauty&Truth".



Imaginea Doamnei Premier a fost folosită aparent fără permisiunea ei de către o companie de cosmetice pentru a vinde creme anti-rid. Într-adevăr, în articolele de presă publicate pe internet, compania a asigurat că Viorica Dăncilă a participat la  campania de marketing și a fost implicată in folosirea unei creme anti-îmbătrânire.

In ofertele transmise  pe Internet a fost postat și un citat al dnei Dăncilă, care ar fi declarat că și soțiile altor oameni politici faimoși cum sunt Carla Bruni, soția fostului președinte francez Nicolas Sarkozy și Michelle Obama, soția fostului președinte al SUA, sunt cliente fidele ale acestor cosmetice. 

Dna Dăncilă a cerut avocaților ei să lanseze o investigație asupra cazului, după utilizarea neautorizată a fotografiei sale pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid.

Surse anonime indică pe soțul ei, dnul  Cristinel Dăncilă, un cunoscut om de afaceri, care ar fi avut unele discuții cu o firmă de marketing comercial de cosmetice numită "Beauty&Truth", dar nu se cunosc detalii.

Ambii soți au afirmat  că nu au nici un fel de legătură cu vânzarea unei creme de față pe care campania de publicitate o vede ca o "soluție împotriva ridurilor care ar putea schimba industria de îngrijire a pielii pentru totdeauna".



Loading...


Încercarea de a atrage femeile să cumpere un produs care ar putea să le transforme într-o vedetă de prim plan cum este Dna  Prim Ministru Dăncilă, a fost construită în două etape. Prima etapă a implicat răspândirea unor articole despre mărturii privind efectul revoluționar al serului "Beauty&Truth", în timp ce a doua etapă a plusat prin folosirea unei fotografii ale dnei Dăncilă, avand o expresie a feții proaspete și întinerite, ca o dovadă a eficacității produsului.

Postări populare de pe acest blog

Copii nou-născuți vor avea un microcip implantat sub brat

Stirea care anul trecut părea a fi o fantezie, marca PSD, devine de acum realitate. Cet ățenii Romaniei vor avea montate, micro-cipuri subcutanat. Anunțul este unul oficial făcut chiar de premierul Viorica Vasilica Dancila

Bill Gates propune implanturi microcip pentru combaterea coronavirusului

Miliardarul Bill Gates și soția sa Melinda au angajat 100 de milioane de dolari din banii personali pentru a lupta împotriva pandemiei coronavirusului. În schimb, un segment important al Internetului este convins că cuplul vrea să omoare o bună parte a umanității, apoi să instaleze cipuri de urmărire umană,  în cei care supraviețuiesc pandemiei. Co-fondatorul Microsoft, Bill Gates, propune lansarea de capsule implantabile umane care au „certificate digitale”, astfel  pot arăta cine a fost testat pentru coronavirus și cine a fost vaccinat împotriva lui.

4500 de euro/lună pentru a te însura cu o islandeză

In fiecare dimineață în față consulatului Islandei de la Bucuresti se fac cozi de bărbați dornici să afle  ce condiții de eligibilitate sunt, care este procedura de căsătorie ,  sperând să poată fii înscriși pe liste de căsătorie cu fete islandeze, primind ca recompensă 4500 euro lunar. "Câștigați o viață nouă prin căsătoria cu o fată islandeză!” este sloganul guvernului condus de dna Katrin Jakobsdottir. Acesta este locul de muncă de aur pe care Islanda tocmai l-a creat pentru bărbați, spre a încuraja natalitatea. Statul este disperat să își pună fiicele în siguranță prin căsătorie, mergând până  a  le “cumpăra”  bărbați, pentru a se căsători cu ele.