Premierul guvernului, dna Vasilica Viorica Dăncilă, se confruntă cu o campanie de promovare în industria cosmetică, care folosește imaginea ei pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid, sub sloganul "Beauty&Truth".
Imaginea Doamnei Premier a fost folosită aparent fără permisiunea ei de către o companie de cosmetice pentru a vinde creme anti-rid. Într-adevăr, în articolele de presă publicate pe internet, compania a asigurat că Viorica Dăncilă a participat la campania de marketing și a fost implicată in folosirea unei creme anti-îmbătrânire.
In ofertele transmise pe Internet a fost postat și un citat al dnei Dăncilă, care ar fi declarat că și soțiile altor oameni politici faimoși cum sunt Carla Bruni, soția fostului președinte francez Nicolas Sarkozy și Michelle Obama, soția fostului președinte al SUA, sunt cliente fidele ale acestor cosmetice.
Dna Dăncilă a cerut avocaților ei să lanseze o investigație asupra cazului, după utilizarea neautorizată a fotografiei sale pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid.
Surse anonime indică pe soțul ei, dnul Cristinel Dăncilă, un cunoscut om de afaceri, care ar fi avut unele discuții cu o firmă de marketing comercial de cosmetice numită "Beauty&Truth", dar nu se cunosc detalii.
Ambii soți au afirmat că nu au nici un fel de legătură cu vânzarea unei creme de față pe care campania de publicitate o vede ca o "soluție împotriva ridurilor care ar putea schimba industria de îngrijire a pielii pentru totdeauna".
Încercarea de a atrage femeile să cumpere un produs care ar putea să le transforme într-o vedetă de prim plan cum este Dna Prim Ministru Dăncilă, a fost construită în două etape. Prima etapă a implicat răspândirea unor articole despre mărturii privind efectul revoluționar al serului "Beauty&Truth", în timp ce a doua etapă a plusat prin folosirea unei fotografii ale dnei Dăncilă, avand o expresie a feții proaspete și întinerite, ca o dovadă a eficacității produsului.
Imaginea Doamnei Premier a fost folosită aparent fără permisiunea ei de către o companie de cosmetice pentru a vinde creme anti-rid. Într-adevăr, în articolele de presă publicate pe internet, compania a asigurat că Viorica Dăncilă a participat la campania de marketing și a fost implicată in folosirea unei creme anti-îmbătrânire.
In ofertele transmise pe Internet a fost postat și un citat al dnei Dăncilă, care ar fi declarat că și soțiile altor oameni politici faimoși cum sunt Carla Bruni, soția fostului președinte francez Nicolas Sarkozy și Michelle Obama, soția fostului președinte al SUA, sunt cliente fidele ale acestor cosmetice.
Dna Dăncilă a cerut avocaților ei să lanseze o investigație asupra cazului, după utilizarea neautorizată a fotografiei sale pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid.
Surse anonime indică pe soțul ei, dnul Cristinel Dăncilă, un cunoscut om de afaceri, care ar fi avut unele discuții cu o firmă de marketing comercial de cosmetice numită "Beauty&Truth", dar nu se cunosc detalii.
Ambii soți au afirmat că nu au nici un fel de legătură cu vânzarea unei creme de față pe care campania de publicitate o vede ca o "soluție împotriva ridurilor care ar putea schimba industria de îngrijire a pielii pentru totdeauna".
Loading...
Încercarea de a atrage femeile să cumpere un produs care ar putea să le transforme într-o vedetă de prim plan cum este Dna Prim Ministru Dăncilă, a fost construită în două etape. Prima etapă a implicat răspândirea unor articole despre mărturii privind efectul revoluționar al serului "Beauty&Truth", în timp ce a doua etapă a plusat prin folosirea unei fotografii ale dnei Dăncilă, avand o expresie a feții proaspete și întinerite, ca o dovadă a eficacității produsului.