Treceți la conținutul principal

Pentru știri noi, dati click "Imi place"!

Viorica Dăncilă, campanie de promovare în industria cosmetică

Premierul guvernului, dna Vasilica Viorica Dăncilă, se confruntă cu o campanie de promovare în industria cosmetică, care folosește imaginea ei pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid, sub sloganul "Beauty&Truth".



Imaginea Doamnei Premier a fost folosită aparent fără permisiunea ei de către o companie de cosmetice pentru a vinde creme anti-rid. Într-adevăr, în articolele de presă publicate pe internet, compania a asigurat că Viorica Dăncilă a participat la  campania de marketing și a fost implicată in folosirea unei creme anti-îmbătrânire.

In ofertele transmise  pe Internet a fost postat și un citat al dnei Dăncilă, care ar fi declarat că și soțiile altor oameni politici faimoși cum sunt Carla Bruni, soția fostului președinte francez Nicolas Sarkozy și Michelle Obama, soția fostului președinte al SUA, sunt cliente fidele ale acestor cosmetice. 

Dna Dăncilă a cerut avocaților ei să lanseze o investigație asupra cazului, după utilizarea neautorizată a fotografiei sale pentru a face publicitate unei creme "revoluționare" anti-rid.

Surse anonime indică pe soțul ei, dnul  Cristinel Dăncilă, un cunoscut om de afaceri, care ar fi avut unele discuții cu o firmă de marketing comercial de cosmetice numită "Beauty&Truth", dar nu se cunosc detalii.

Ambii soți au afirmat  că nu au nici un fel de legătură cu vânzarea unei creme de față pe care campania de publicitate o vede ca o "soluție împotriva ridurilor care ar putea schimba industria de îngrijire a pielii pentru totdeauna".



Loading...


Încercarea de a atrage femeile să cumpere un produs care ar putea să le transforme într-o vedetă de prim plan cum este Dna  Prim Ministru Dăncilă, a fost construită în două etape. Prima etapă a implicat răspândirea unor articole despre mărturii privind efectul revoluționar al serului "Beauty&Truth", în timp ce a doua etapă a plusat prin folosirea unei fotografii ale dnei Dăncilă, avand o expresie a feții proaspete și întinerite, ca o dovadă a eficacității produsului.

POSTĂRI POPULARE

Nebunia Coronavirus: legitimații de scutire de purtat masca de față, comercializate on-line

Copii nou-născuți vor avea un microcip implantat sub brat

Legea "un copil", din China în România

4500 de euro/lună pentru a te însura cu o islandeză

Tren nazist cu comori de artă și aur descoperit în Salina Turda

Corpul misterios al unei balene, descoperit pe un câmp din Teleorman

Modificarea automobilelor este interzisă începând de luna viitoare

Bill Gates propune implanturi microcip pentru combaterea coronavirusului

După anunțul că Georgina, fostă vânzătoare la Gucci, devine soția lui Ronaldo, mii de fete au depus cv de angajare

Confundând gelul sanitar cu termometrul, o vânzătoare a fost surprinsă pulverizând un client în față cu dezinfectant de mâini